Επικοινωνία

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο e-mail: panosgn@yahoo.com Δεχόμαστε παρατηρήσεις, υλικό, προτάσεις, ιδέες και ό,τι άλλο πιστεύετε ότι μπορεί να φιλοξενηθεί στο ιστολόγιό μας. Αν από το περιεχόμενο του ιστολογίου μας θίγονται πνευματικά δικαιώματα παρακαλώ ενημερώστε μας για την αφαίρεσή του. | 6/7/2022 | Καλό καλοκαίρι σε όλους! | Να ξεκουραστείτε και να γεμίσετε τις μπαταρίες για το χειμώνα | Αν κάποιος σύνδεσμος δε λειτουργεί, παρακαλώ ενημερώστε μας με e-mail για να το διορθώσουμε|

Επικοινωνία2

| 1/5/2022 | Συνεχώς νέες εκπλήξεις σε εκπαιδευτικό υλικό | Αν στο κατέβασμα των βιβλίων δε δουλεύει το name: xrhsths123 και το password: pass1234 αλλάξτε το name σε: xrhsths124 και το password σε: pass124 | Καλό διάβασμα |

banner

Panosgn Panosgn

banner-06

banner-06

menu

Μήνυμα διαχειριστή

Μήνυμα διαχειριστή

Ευχές

Ευχές
Ευχές

Τετάρτη 9 Νοεμβρίου 2011

Καλόπιασε τη μαμά σου. (Μετά από διαγώνισμα)

Έχουμε και λέμε. Μόλις έχεις πάρει στα χέρια σου το διαγώνισμα των μαθηματικών που σου έδωσε ο δάσκαλος. Κοιτάζεις το βαθμό που σου έβαλε. Είναι 62 στα 100. Την έχεις βάψει μεγάλε. Ποιος την ακούει τη μάνα σου. 
Το λοιπόν, για να την καλοπιάσεις, σου μάζεψα εδώ όμορφα λόγια που αφορούν τις μανούλες, έβαλα και φωτογραφίες τρυφερές και συγκινητικές, πρόσθεσε κι εσύ λίγο θλιμμένο ύφος και ο Θεός βοηθός. Αν τη βγάλεις καθαρή θα χαρώ που βοήθησα κι εγώ σ' αυτό.  [Κάνε κλικ επάνω στη φωτογραφία για να διαβάσεις τη συνέχεια]

1“Κι ένα τέταρτο μητέρας αρκεί για δέκα ζωές, και πάλι κάτι θα περισσέψει που να το ανακράξεις σε στιγμή μεγάλου κινδύνου” – Οδυσσέας Ελύτης
2“To να είσαι μαμά είναι η πιο καλοπληρωμένη δουλειά του κόσμου γιατί η αμοιβή της είναι αγνή, καθαρή αγάπη!” – Mildred B. Vermont
3“Μόνο αφού γίνεις μητέρα η κρίση σου για τους άλλους αρχίζει να μετασχηματίζεται αργά σε συμπόνια και κατανόηση” – Erma Bombeck
4“Oι ωραιότερες συζητήσεις με τις μαμάδες γίνονται στη σιωπή, εκεί που μιλούν μόνο οι καρδιές” – Carrie Latet
5“Κάθε μάνα μπορεί να φέρει με επιτυχία σε πέρας τη δουλειά  δέκα ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας” – Lisa Alther
6. “Κάθε γυναίκα καταλήγει να είναι σαν τη μητέρα της. Αυτό είναι η τραγωδία της. Κανένας άντρας δεν καταλήγει σαν τη μητέρα του. Αυτή είναι η δική του τραγωδία.” – Οscar Wilde
7“Oταν σταμάτησα να βλέπω τη μητέρα μου με τα μάτια του παιδιού, αντίκρισα τη γυναίκα που με βοήθησε να γεννήσω τον ίδιο μου τον εαυτό” – Nancy Friday
8“Oι γιατροί μού έλεγαν ότι δεν θα μπορούσα ποτέ ξανά να περπατήσω, αλλά η μητέρα μου ήταν σίγουρη ότι θα περπατούσα ξανά. Ε, κι εγώ πίστεψα τη μητέρα μου!” – Wilma Rudolph, αθλήτρια
9“Η μάνα μου μ΄έμαθε να βαδίζω περήφανη σαν «να μου ανήκει ο κόσμος όλος» “- Σοφία Λόρεν
10. “Μ΄ αρέσει που είμαι μητέρα. Νιώθω τα πάντα σ΄ένα βαθύτερο επίπεδο. Εχω αποκτήσει μια διαφορετική κατανόηση για το σώμα μου, για το ότι είμαι γυναίκα” – Shelley Long
11“H καλύτερη συμβουλή που μου έδωσε η μητέρα μου: Να λες κάθε μέρα στα παιδιά σου: «θυμήσου πως σ΄ αγαπάνε»” – Evelyn Mc Cormick
12“Δεν είναι εύκολα να είσαι μητέρα. Αν ήταν, θα το έκαναν και οι πατεράδες” – aτάκα από το τηλεοπτικό σήριαλ «Τα χρυσά κορίτσια»
13“Η αγάπη της μάνας είναι το καύσιμο που τροφοδοτεί έναν άνθρωπο για να φέρει εις πέρας το ακατόρθωτο” – Marion C. Garrety
14“Eίμαι μάνα. Μπορώ να κάνω τα πάντα!”– Rosseanne Barr
15. “Aν είναι σωστή η θεωρία για την εξέλιξη των ειδών, πώς είναι δυνατό οι μάνες να έχουν ακόμα μόνο δυο χέρια;” – Milton Berle
16“Πουλόβερ: Ένα ρούχο, το οποίο φοράει ένα παιδί όταν η μητέρα του κρυώνει” – Αmbrose Bierce
17“O θυμός της μάνας είναι σαν το ανοιξιάτικο χιόνι: πέφτει πολύ αλλά λιώνει γρήγορα” – ρώσικη παροιμία
18“Ο κόσμος θα ήταν καλύτερος για τα παιδιά αν οι γονείς ήταν αναγκασμένοι να φάνε αυτοί το σπανάκι” – Groucho Marx
19“To πιο σημαντικό έργο που ένας πατέρας μπορεί να κάνει για τα παιδιά του είναι να αγαπάει τη μητέρα τους” – Τheodore Hesburgh
20. “Mάνα! Δε βρίσκεται λέξη καμία να ‘χει στον ήχο της τόση αρμονία“ – Γεράσιμος Μαρκοράς


Πηγή: newagemama.com
Φωτό: Our beautiful world & universe.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...