Επικοινωνία

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο e-mail: panosgn@yahoo.com Δεχόμαστε παρατηρήσεις, υλικό, προτάσεις, ιδέες και ό,τι άλλο πιστεύετε ότι μπορεί να φιλοξενηθεί στο ιστολόγιό μας. Αν από το περιεχόμενο του ιστολογίου μας θίγονται πνευματικά δικαιώματα παρακαλώ ενημερώστε μας για την αφαίρεσή του. | 1-1-2017 | Καλή Χρονιά σε όλους. | Αν κάποιος σύνδεσμος δε λειτουργεί, παρακαλώ ενημερώστε μας με e-mail για να το διορθώσουμε|

Επικοινωνία2

| 6-09-2016 | Κάθε μέρα και νέες εκπλήξεις σε εκπαιδευτικό υλικό | Αν στο κατέβασμα των βιβλίων δε δουλεύει το name: xrhsths123 και το password: pass1234 αλλάξτε το name σε: xrhsths124 και το password σε: pass124 | Καλό διάβασμα |

banner

Panosgn Panosgn

banner-06

banner-06

menu

Μήνυμα διαχειριστή

Μήνυμα διαχειριστή

Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2013

Δύο βήματα για σωστή ορθογραφία. Δεύτερο βήμα: "Ξανακοιτάζω το γραπτό μου!"


Reblogged from: 
http://eidikipaidagwgos.blogspot.gr/

Το δεύτερο βήμα για σωστή ορθογραφία αφορά στη διαδικασία του να ξανακοιτάζει ο μαθητής το γραπτό του, μια  δραστηριότητα που μπορεί να εξελιχθεί σε πολύ βοηθητική και αποτελεσματική μαθησιακή συνήθεια τόσο στην ορθογραφία, όσο και σε άλλους τομείς. 

Καταρχάς, αυτή η καλή συνήθεια προλαβαίνει και αποτρέπει ορθογραφικά λάθη απροσεξίας ή βιασύνης που γίνονται συχνά. Επίσης, όπως και το προηγούμενο βήμα ("Γιατί το γράφω έτσι;"), βάζει τον μαθητή σε μια διαδικασία ενεργητικής και βιωματικής συμμετοχής ως προς την μαθησιακή διαδικασία και συγκεκριμένα την κατάκτηση της ορθογραφημένης γραφής. 

Και αυτή η δραστηριότητα θα κατακτηθεί απ' τον μαθητή σταδιακά, αρχικά με προτροπή, ενθάρρυνση και υπενθύμηση του γονέα ή του εκπαιδευτικού μόλις το παιδί ολοκληρώνει την ορθογραφία του. "Για να δούμε τώρα μήπως μας ξέφυγε κανένα λαθάκι!" ή "Για να ξανακοιτάξεις τις λέξεις αν τις έγραψες σωστά και όμορφα " είναι ενδεικτικές φράσεις που μπορούν να χρησιμοποιηθούν, ανάλογα με την ηλικία ή το επίπεδο του παιδιού, ως σύνδεση με τη διαδικασία του επανελέγχου του γραπτού του. 

Συνοπτικά λοιπόν,  το ξανακοίταγμα και η διόρθωση του γραπτού, όταν χρειάζεται, είναι μια συνήθεια που με τη βοήθεια του γονέα αλλά και του εκπαιδευτικού μπορεί να εξελιχθεί σε στρατηγική μάθησης η οποία βοηθά το παιδί να:

  1. ανακαλεί και εφαρμόζει τους ορθογραφικούς κανόνες 
  2. καλλιεργεί την προσοχή του 
  3. γνωρίζει την απόδοση του, τα δυνατά & τ' αδύνατα σημεία του 
  4. αυξάνει την υπευθυνότητα & την αυτονομία του 
  5. βελτιώνει σταδιακά την αυτοπεποίθησή του 
  6. εφαρμόσει αυτή τη στρατηγική & σε άλλες ασκήσεις ή μαθήματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...