Επικοινωνία

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο e-mail: panosgn@yahoo.com Δεχόμαστε παρατηρήσεις, υλικό, προτάσεις, ιδέες και ό,τι άλλο πιστεύετε ότι μπορεί να φιλοξενηθεί στο ιστολόγιό μας. Αν από το περιεχόμενο του ιστολογίου μας θίγονται πνευματικά δικαιώματα παρακαλώ ενημερώστε μας για την αφαίρεσή του. | 1-1-2017 | Καλή Χρονιά σε όλους. | Αν κάποιος σύνδεσμος δε λειτουργεί, παρακαλώ ενημερώστε μας με e-mail για να το διορθώσουμε|

Επικοινωνία2

| 6-09-2016 | Κάθε μέρα και νέες εκπλήξεις σε εκπαιδευτικό υλικό | Αν στο κατέβασμα των βιβλίων δε δουλεύει το name: xrhsths123 και το password: pass1234 αλλάξτε το name σε: xrhsths124 και το password σε: pass124 | Καλό διάβασμα |

banner

Panosgn Panosgn

banner-06

banner-06

menu

Μήνυμα διαχειριστή

Μήνυμα διαχειριστή

Ευχές από τον διαχειριστή

Ευχές από τον διαχειριστή

Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2013

Δύο βήματα για σωστή ορθογραφία. Πρώτο βήμα: "Γιατί το γράφω έτσι;"

Reblogged from:
http://eidikipaidagwgos.blogspot.gr/

Από τη στιγμή που ο μαθητής θα σταματήσει να γράφει μηχανικά και τυχαία και θα ξεκινήσει να σκέφτεται πώς θα γράψει την κάθε λέξη και γιατί, αρχίζει η κατάκτηση και η αυτοματοποίηση της ορθογραφημένης γραφής. 

Στα παιδιά που αντιμετωπίζουν μαθησιακές δυσκολίες, η διαδικασία αυτή γίνεται, ανάμεσα σε άλλα, προκειμένου να αλλάξουν τις έως τώρα λανθασμένες και μη αποτελεσματικές  μαθησιακές τους στρατηγικές και να αποκτήσουν καινούριες, οι οποίες θα είναι οι σωστές και οι επιθυμητές. Είναι μια εκπαιδευτική πορεία που γίνεται σταδιακά, απαιτεί χρόνο και συνεργασία εκ μέρους του μαθητή, γνώση, καθοδήγηση και ενθάρρυνση εκ μέρους του εκπαιδευτικού.


Η τεχνική "Γιατί το γράφω έτσι;" θέτει τον μαθητή σε μια κατάσταση  ενεργητικής και ουσιαστικής συμμετοχής τόσο στην κατανόηση, όσο και στη χρήση της γραμματικής και της ορθογραφίας. Αρχικά, ο εκπαιδευτικός κάνοντας στον μαθητή την παραπάνω ερώτηση του λέει ταυτόχρονα ή τον καθοδηγεί να δώσει τη σωστή απάντηση. Φυσικά, κάθε φορά γίνεται και η σύνδεση της συγκεκριμένης λέξης  με τον αντίστοιχο κανόνα. Προοδευτικά, ο μαθητής  ενθαρρύνεται να κάνει μόνος του την ερώτηση, αρχικά φωναχτά, και στη συνέχεια με την σκέψη του. Αντίστοιχα, ο βαθμός της βοήθειας και της συμμετοχής του εκπαιδευτικού σταδιακά μειώνεται, μέχρις ότου ο μαθητής κατακτήσει και αυτοματοποιήσει τη διαδικασία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...