Επικοινωνία

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο e-mail: panosgn@yahoo.com Δεχόμαστε παρατηρήσεις, υλικό, προτάσεις, ιδέες και ό,τι άλλο πιστεύετε ότι μπορεί να φιλοξενηθεί στο ιστολόγιό μας. Αν από το περιεχόμενο του ιστολογίου μας θίγονται πνευματικά δικαιώματα παρακαλώ ενημερώστε μας για την αφαίρεσή του. | 11-9-2017 | Καλή σχολική χρονιά σε όλους. | Αν κάποιος σύνδεσμος δε λειτουργεί, παρακαλώ ενημερώστε μας με e-mail για να το διορθώσουμε|

Επικοινωνία2

| 16-09-2017 | Κάθε μέρα και νέες εκπλήξεις σε εκπαιδευτικό υλικό | Αν στο κατέβασμα των βιβλίων δε δουλεύει το name: xrhsths123 και το password: pass1234 αλλάξτε το name σε: xrhsths124 και το password σε: pass124 | Καλό διάβασμα |

banner

Panosgn Panosgn

banner-06

banner-06

menu

Μήνυμα διαχειριστή

Μήνυμα διαχειριστή

Τετάρτη, 11 Φεβρουαρίου 2015

«Μάθε, παιδί μου, γράμματα!»


 Reblogged from: http://www.ramnousia.com
Από:  Ζαχαρία Πηνελόπη

Πρόσφατη έρευνα υποστηρίζει ότι το πόσο καλά διαβάζει και μετράει κανείς στη σχολική του ηλικία αντικατοπτρίζει την κοινωνικο-οικονομική του κατάσταση στην ενήλικη ζωή του.

Σύμφωνα με στοιχεία που συγκεντρώθηκαν για την εθνική βρετανική μελέτη «National Child Development Study (NCDS)», η οποία είναι ακόμα σε εξέλιξη και αφορά περίπου 17.000 άτομα που γεννήθηκαν το 1958, οι επιστήμονες από το Πανεπιστήμιο του Εδιμβούργου διαπίστωσαν ότι οι μαθησιακές ικανότητες στην ηλικία των 7 ετών μπορούν να καθορίσουν την επαγγελματική επιτυχία σε ώριμη ηλικία. 


Αυτό που παρατήρησαν οι ειδικοί ήταν ότι από τους συμμετέχοντες όσοι στην παιδική τους ηλικία ήταν καλοί μαθητές και συγκέντρωναν υψηλές βαθμολογίες, στην ενήλικη ζωή τους είχαν κατακτήσει υψηλότερες θέσεις εργασίας, ικανοποιητικότερο μισθό και γενικά καλύτερο βιοτικό επίπεδο συγκριτικά με εκείνους που ήταν μέτριοι ή κακοί μαθητές.

Πιο συγκεκριμένα, είδαν ότι όσοι ήταν πιο προχωρημένοι στην ανάγνωση και την αριθμητική στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού, αμείβονταν με παχυλό μισθό στην ηλικία περίπου των 42 ετών, που άγγιζε τα 6.000 ευρώ.

Όπως τονίζουν οι ερευνητές Στιούαρντ Ρίτσι και Τίμοθι Μπέιτς: «Σκοπός της έρευνάς μας ήταν να φέρουμε στην επιφάνεια τη σπουδαιότητα της γνώσης του σχολείου και το πόσο καθοριστική είναι για τη μετέπειτα εξέλιξή μας στη ζωή». Βέβαια, υπογραμμίζουν ότι σημαντικό ρόλο σε αυτό παίζει και το γονιδιακό μας προφίλ: «Και τα γονίδιά μας, βέβαια, συμβάλλουν σε μεγάλο βαθμό στην επίδοσή μας στο σχολείο. Γι’ αυτό έχουμε προχωρήσει και σε μια μελέτη σε δίδυμα αδέρφια, πιστεύοντας ότι αυτό αποτελεί τον πιο αξιόπιστο τρόπο για να διαπιστώσουμε την πραγματική επίδραση των γονιδίων σε δύο ανθρώπους που κατά τα άλλα μεγαλώνουν σε κοινό περιβάλλον και δέχονται την ανατροφή από τους ίδιους ανθρώπους».  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...