Επικοινωνία

Μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο e-mail: panosgn@yahoo.com Δεχόμαστε παρατηρήσεις, υλικό, προτάσεις, ιδέες και ό,τι άλλο πιστεύετε ότι μπορεί να φιλοξενηθεί στο ιστολόγιό μας. Αν από το περιεχόμενο του ιστολογίου μας θίγονται πνευματικά δικαιώματα παρακαλώ ενημερώστε μας για την αφαίρεσή του. | 6/7/2022 | Καλό καλοκαίρι σε όλους! | Να ξεκουραστείτε και να γεμίσετε τις μπαταρίες για το χειμώνα | Αν κάποιος σύνδεσμος δε λειτουργεί, παρακαλώ ενημερώστε μας με e-mail για να το διορθώσουμε|

Επικοινωνία2

| 1/5/2022 | Συνεχώς νέες εκπλήξεις σε εκπαιδευτικό υλικό | Αν στο κατέβασμα των βιβλίων δε δουλεύει το name: xrhsths123 και το password: pass1234 αλλάξτε το name σε: xrhsths124 και το password σε: pass124 | Καλό διάβασμα |

banner

Panosgn Panosgn

banner-06

banner-06

menu

Μήνυμα διαχειριστή

Μήνυμα διαχειριστή

Ευχές

Ευχές
Ευχές

Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Πιο αποδοτική η μελέτη με τους γονείς.

Καλύτερες σχολικές επιδόσεις παρουσιάζουν οι μαθητές οι οποίοι από τις πρώτες τάξεις του σχολείου διαβάζουν μαζί με τους γονείς τους, επισημαίνει έρευνα του Οργανισμού Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης. Βάσει των συμπερασμάτων της έρευνας, την οποία επεξεργάστηκαν οι ειδικοί του διεθνούς προγράμματος αξιολόγησης μαθητών του Οργανισμού (PISA), οι 15χρονοι μαθητές που διάβαζαν με τους γονείς τους από την πρώτη τάξη του δημοτικού εμφανίζουν καλύτερες επιδόσεις σε σύγκριση με τους μαθητές εκείνους που είχαν λίγη ή καθόλου βοήθεια από τους γονείς τους. Συγκεκριμένα, αναφέρεται ότι οι 15χρονοι μαθητές των οποίων οι γονείς υποστήριξαν ότι διάβαζαν με τα παιδιά τους κάθε ημέρα ή σχεδόν κάθε μέρα πέτυχαν πολύ καλύτερες επιδόσεις στα αξιολογικά τεστ του προγράμματος PISA σε σχέση με τους μαθητές των οποίων οι γονείς δήλωσαν ότι διάβασαν με τα παιδιά τους «ποτέ ή σχεδόν ποτέ».
Πολλοί γονείς υποστηρίζουν ότι δεν έχουν τη δυνατότητα να βοηθήσουν τα παιδιά τους στη μελέτη τους, εξαιτίας τόσο των επαγγελματικών ή άλλων υποχρεώσεών τους όσο και του ότι δεν διαθέτουν το κατάλληλο επίπεδο γνώσεων. Ωστόσο, οι ερευνητές επισημαίνουν ότι κύριο συμπέρασμα της έρευνας είναι πως δεν χρειάζεται να έχει κανείς μεταπτυχιακό ή απεριόριστο χρόνο για να βοηθήσει το παιδί του στη μαθητική ζωή, καθώς, όπως υποστηρίζουν, «αυτό που χρειάζεται είναι γνήσιο ενδιαφέρον». Για αυτόν, άλλωστε, το λόγο οι επιστήμονες υπογραμμίζουν ότι οι συζητήσεις των γονέων με τα παιδιά, ακόμα και την ώρα του φαγητού, για πολιτικά ή κοινωνικά θέματα, για βιβλία, ταινίες, ή ακόμα και για τα τηλεοπτικά προγράμματα, μπορούν και αυτές με τη σειρά τους να συμβάλουν σε καλύτερες σχολικές επιδόσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου