Σελίδες

Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Φωνολογική Επίγνωση για παιδιά πρώτης δημοτικού: Θεωρία & Δραστηριότητες

Reblogged from: 
http://pappanna.wordpress.com/

Πολλά παιδιά που δυσκολεύονται να μάθουν ανάγνωση και γραφή, παρουσιάζουν πρόβλημα στη φωνολογική επίγνωση ή την ικανότητα να καταλάβουν τους ήχους των γραμμάτων που χρησιμοποιούμε στον προφορικό λόγο (φώνημα).
Τα δύο χαρακτηριστικά της φωνολογικής επίγνωσης είναι:
α) Η ικανότητα του παιδιού να χωρίζει τις λέξεις σε ήχους (φωνήματα)
β) Η ικανότητα του παιδιού να συνδυάζει ήχους (φωνήματα) για να φτιάξει μια λέξη
Η φωνολογική επίγνωση είναι δυνατό να αναπτυχθεί στα παιδιά μέσα από
ένα πλήθος δραστηριοτήτων που διδάσκουν και βελτιώνουν τις δεξιότητες που την
αποτελούν. Η διδασκαλία της φωνολογικής επίγνωσης δεν ωφελεί μόνο τους
μαθητές που βρίσκονται σε κίνδυνο να παρουσιάσουν Μαθησιακές Δυσκολίες αλλά
και τους τυπικούς συμμαθητές τους γιατί βελτιώνει την ανάδυση του γραμματισμού
τους.

[Κάντε κλικ επάνω στην εικόνα για να μεταφερθείτε στις λεπτομέρειες της ανάρτησης και συνεχίσετε την ανάγνωση]

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου